Ostbricka, vin & mello

Dags att sova efter en underbar dag! Kvällen spenderades hemma hos oss med Sara, Richard & Julia. Vi åt ostbricka, drack vin och kollade mellon! Givetvis blev det en massa härliga skratt. Tack fina ni för en riktigt mysig kväll <3

Ligger här och tänker... Att vara en positiv, ärlig och glad person kan göra livet mycket enklare. Jag är så otroligt stolt över mig själv, hur långt jag har kommit i livet.. Allt man gått igenom och den människa jag är idag! Har världens bästa familj och vänner, aldrig utan er. Livet är underbart och jag tänker ta till vara på varje dag framöver! Carpe Diem <3



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

eejjlin

one life, one moment! familjen ♡

RSS 2.0