Sommarväder!

Äntligen har vi haft lite sol och jag njuter, har tyvärr inte haft tid till att sola men det behövs inte! :) Just nu vilar Nellie och jag har fått gjort en del så gott det går.. Var hos doktorn igår eftersom jag fick riktigt ont i min hand/handled. Det visade sig vara Tumbas artros/förslitnings skador, smärtstillande och salva fick jag utskrivet. Ska vidare till sjukgymnast & arbetsterapeut och få hjälp att leva med det.. Även en skena ska provas ut!! Hjälp vilken chock det blev! Men men får hoppas att jag inte har allt för ont, är ju bara 25 år gammal. Tabletterna börjar ge värkan. Jobb i helgen sen går jag på semester och då ska jag vila upp mig! Doktorn ville sjukskriva mig men känns inte lönt eftersom jag bara har helgen kvar :) Jag kämpar på! Ha det bäst!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

eejjlin

one life, one moment! familjen ♡

RSS 2.0