TupperWare party!!

Godmorgon!
 
Gårdagen bjöd ju som sagt på en heldag med Mamma & Nellie i Ängelholm. Det blev en runda på stan med shopping och lunch. Vi hade det riktigt mysigt! :) Kärlek till er! <3
Sen på kvällen kom Sara, Richard och Julia till oss på middag & film mys. En helt perfekt lördag med många härliga skratt och underbara människor. Precis så det ska vara! :)
 
Nellie väckte mig vid tiden imorse så då var det dags att gå upp, vi har myst ett tag i soffan nu och hon har fått mat så nu ska jag ta tag i att plocka undan här hemma och fixa inför TupperWare partyt som ska hållas här hemma =) Ska bli trevligt :) Har aldrig haft ett sånt party förut så det ska bli spännande! En uppdatering om hur det var kommer ikväll eller imorgon. Ska bjuda mina gäster på lite fika oxå som jag fixade igår. ;D
 
Ha en trevlig lördag mina vänner.
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

eejjlin

one life, one moment! familjen ♡

RSS 2.0