Klabberi...

Ja min mobil & blogg appen har inte riktigt samarbetat med mig dem senaste dagarna.. Riktigt trist! Och har nästan alltid problem att lägga upp bilder här i bloggen från mobilen. Någon mer? Iaf så var mitt Tupperware party lyckat och jag hade jätte trevligt ;) Gårdagen spenderades på Familia med Nellie och bästa vännen, Malin! Mysigt, blev shopping och fika :)


Idag har vi varit och hälsat på min barndomsvän Emma och hennes lilla dotter Tilda! Fika, bebismys och en massa prat, underbart. Tack för idag, har varit jätte mysigt! :) Hemma igen blev det vila för Nellies del och nagelfixande för min del.. Är nöjd, kan ty ärr inte visa er pga problemen med uppladdning men ska försöka hinna fixa det på datorn imorgon! :) Sen på kvällen var det dags för Babysim. Har haft en bra dag, natti natti!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

eejjlin

one life, one moment! familjen ♡

RSS 2.0