Halsont & slö!!

Godmiddag! Vaknade upp igår och kände mig kass, ont i halsen och snorig. Förmodligen min tur att bli sjuk nu. Får hoppas det inte är så långdraget.. Idag har vi haft mys på morgonen jag och Nellie bäddade ner oss i soffan och kollade tecknad. Sen fick vi ett samtal från Bvc så passade på att rådfråga ang Nellies mat så idag ska det handlas välling för att se om hon tycker om det, blir det stora mjölktestet nu. Hoppas hon tåler det men annars fanns det mjölkfi välling oxå!! Återstår att se vilket hon klarar. Stora tjejen nu, vi har oxå börjat ge henne större port med burkmat oxå. Det gillar hon! Lite senare ska vi in till Väla en sväng, hämta min laddare som varit på service. Ikväll återstår bara mys med familjen! <3



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

eejjlin

one life, one moment! familjen ♡

RSS 2.0