Ullared & prov!

Hejsan!

Gårdagen spenderades i Ullared med Mamma, Gunilla och Malin. Hur mysigt som helst och en massa shopping, hittade hur mycket som helst.. Till mig, tobbe, hemmet och såklart en massa till Nellie! :) Var hemma runt 19 på kvällen och då var jag helt slut, somnade gott sen! ;)


Idag började jag förmiddagen med att fixa lite här hemma, nya gardiner kom upp och har tvättat alla kläder som vi köpte igår! Sen stack jag ner till jobb och gjorde delegeringsprov, skönt att ha det gjort så slipper jag allt sånt om jag ska komma tillbaka och jobba lite i höst! :) Har precis avnjutit vår goda köttgryta och ska snart fixa lite på Nellies rum, få upp lite lampor med mera...


Imorgon ska jag ner och klippa luggen sen kör jag, Nellie & Malin in till hennes Mamma och käkar frallefrukost! :) Ska bli trevligt.





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

eejjlin

one life, one moment! familjen ♡

RSS 2.0