Soliga dag!

Hejsan!

Gick upp i skaplig tid och gjorde ve mig, slukade kaffet och frullen sen väckte jag lilla loppan för att göra henne färdig! Vid 10 tiden kom bästaste Sara, blev en promenad ner i byn och en lunch på Koch´s. Vi hann även med lite andra ärende och mycket prat. :) Imorgon ska vi ner till jobbets årliga loppis, det ska bli skoj!


Gårdagen blev super lyckad, vi var ju bjudna till Nilles föräldrar på grillat och hockey. Tack allihopa för en rolig kväll! :)


Nu sover min lilla loppa och jag håller på att tvätta för fullt, blir nog att vi hyr en film ikväll. :)


Ha en fortsatt trevlig fredag!




ÄLSKLING FULL AV BUS ! ♥


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

eejjlin

one life, one moment! familjen ♡

RSS 2.0