Lyckad Babyshower!

Godmorgon världen!

Fick en låång sovmorgon vilket var helt underbart! :) Idag är det morsdag, min allra första någonsin... Känns lite konstigt, har ju alltid bara firat min mamma men nu helt plötsligt är jag oxå mamma ju! :) Vilken lycka. Låg kvar i sängen och mös med världens finaste dotter.. Helt underbart! Du är mitt allt, Nellie.

Ikväll ska vi bjuda ut Mamma på restaurang i Ängelholm, ska bli mysigt! Och på förmiddagen ska vi köra till Billesholm och ta en fika med Tobbes mamma! :) En perfekt söndag..


Igår hade vi äntligen den efterlängtade överrasknings Babyshowern för finaste Sara, hon blev så glad vilket är helt fantastiskt för det var ju tanken! Massa härliga folk, god mat och en hel drös med presenter till Sara, så roligt. Det blev helt lyckat! ♥ Nu längtar vi bara tills den lilla busen kommer ut till världen.

Efter babyshowern körde vi till Billesholm, inom Kristin och Jonas och hälsade på för dem hade lite fest sedan vidare till svärföräldrarna där det blev mys i massor till ESC! :) Gött att Loreen tog hem hela alltet!


Tack för en helt galen helg allihopa!




Prinsess tema!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

eejjlin

one life, one moment! familjen ♡

RSS 2.0