15/5!

Hej på er!


Vi tog lite sovmorgon allihopa idag, skönt! Efter frullen stack jag ner och gottade mig med en halvtimmes massage, söm jag har saknat det när jag vari gravid. Efter massagen unnade jag mig 10 minuter i solariet och det är första gången på väldigt väldigt länge som jag gjorde det. Kan ju säga att det var riktigt gött! :) Sen promenarade jag bort till Susannes Present affär som ligger här i Klippan och shoppade lite, hon hade Vår Rea så det blev lite fint till hemmet ;) Men nu måste jag verkligen sluta shoppa tills det är dags för Ullared! ;D Haha!


Älsklingen är ute och klipper gräset och jag har precis sytt en av Nellies body som där gått hål på, helt ny! Typiskt, men tur man kan sy förhand! ;D Snart dags att börja på maten sen blir det bara massa mys med min lilla familj. ♥


NELLIE, livets fina gåva! Jag älskar dig!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

eejjlin

one life, one moment! familjen ♡

RSS 2.0