Torsdag!

Igår hade vi ju ett helt fantastiskt väder, älskling var ute och fixade i trädgården typ hela dagen med lite allt möjligt. Jag var ute i omgångar och njöt lite av solen jag med! ;) Pappa kom på fika, mycket trevligt. Efter kvällsmaten tog vi oss en lite promenad, lite kyligare då mot kvällen men det var ändå skönt! :) Sen blev det tvn resten av kvällen.


Vaknade av ett samtal från goboken, dem ville erbjuda ett gåvoset eftersom vi ska ha barn och jag tackade ja vad jag minns av samtalet imorse. Haha! :)


Ska ta en fika med Josse & Hugo runt 12 tiden, det ska bli mycket trevligt! :)


Ha en bra dag allihopa!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

eejjlin

one life, one moment! familjen ♡

RSS 2.0