Söndagsmys!

Morrn morrn, sovit som en kratta inatt men när jag gick upp och fick se solen skina kände jag att detta kommer nog bli en bra dag trots lite sömn :) Snart frukost och kaffe med mitt älskade hjärta sen tror jag att vi ska försöka oss ut på en promenad i detta underbara väder, blir ju inga långa promenad för min del eftersom man känner sig som en stor, flämtande flodhäst! Haha :) Inte mycket man orkar men försöker ändå. Sen ikväll ska vi till Mamma, äta middag och spela bingolotto. Mysigt!


Under dagen ska det även tvättas och fixas lite :)



Jag längtar som en tok efter vår lilla skatt, hoppas du bestämmer dig för att komma till oss snart! ♥



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

eejjlin

one life, one moment! familjen ♡

RSS 2.0