Godkväll!

I dryg väntan på BigBrother fick jag starta datan för att hålla mig vaken, haha! Är sjukt trött denna kväll men även galet rastlös, blä. Hade ett fantastiskt besök hos barnmorskan i förmiddags, allting såg jättebra ut och bebis hjärta slog på som det skulle. Alltid lika underbart att få höra, nu närmar det sig med stormsteg sen har vi bebis hos oss. ♥ Längtar!

Efter barnmorskebesöket körde vi till Sara och åt lunch från pastamannen som vi handlat med oss. Mycket trevligt! :) Sen blev det en tur till Ö&B och därefter hem. Slängde mig direkt i soffan för jag var helt slut, värmde rester till kvällsmat. Enkelt och gott! Sen tog vi en härlig liten promenad oxå :)


Tror bestämt att jag ska göra mig en kopp te nu och mysa ner mig i soffan igen!




Jag älskar dig mer än ord kan beskriva, du betyder allt för mig och det
finns inget som kan göra mig lyckligare än att vi ska bli en liten familj.
Befinner mig i ett lyckorus, du gör mig hel ♥


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

eejjlin

one life, one moment! familjen ♡

RSS 2.0