BABYSHOWER!

Vilken eftermiddag/kväll jag haft. Sara kom hit runt fem tiden och sa till mig att jag hade femton minuter på mig att byta om och åka med henne på en suprise! Blev verkligen chockad, men satte mig snällt i bilen med ögonbindeln och allt! :P Efter lite körning så var vi framme hos Gunilla och där stod alla fina människor och överraskade mig, blev så chockad alltså.. Så fint gjort! :) Dem hade dukat med Nalle Puh tema, älskar verkligen nalle puh! :) Allting var perfekt, fick massa fina presenter och fick umgås med massa underbara männsikor. TACK FÖR ALLT, NI ÄR BÄST! ♥ Verkligen supermysigt att få bli överraskad med en babyshower, så fint gjort av er. :)



Nalle Puh temat :)



Malin & Jag! ;) (denna bjuder vi på!)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

eejjlin

one life, one moment! familjen ♡

RSS 2.0