Tråkväder!

Godmorgon!

Vaknade upp till världens deppigaste väder.. Vill ju ha sommar och sol ;) Gårdagen bestod av en tur till Hyllinge och in på Bauhaus för att köpa 3 liter färg, det sista vi behövde till hallen. Sen blev det en tur in på CG och handlade lite föda, haha.. Hemma igen blev det mys i soffan för mig och Nellie till några avsnitt Greys medans mitt hjärta målade det sista i hallen. Åh så fint det kommer bli när jag ska fixa med inredningen! ;D Sen åt vi god mat och mös till finalen i Lets dance, när loppan somnade passade jag och älsklingen på att ta ett bad.. Det var så längesen jag badade! :) Mysigt!



Idag ska vi hälsa på Brossan en runda i eftermiddag och sen blir det nog en tur till Svärföräldrarna! :)


Ha en bra regnig lördag!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

eejjlin

one life, one moment! familjen ♡

RSS 2.0