Miljoner tankar..

Jag låg och tänkte tusenmiljoner tankar igår.. På allt och inget!! Det händer så mycket i våra liv just nu och jag börjar känna att det går överstyr, kan inte längre kontrollera allt och känner mig vilsen och otillräcklig.. Den värsta känslan är att jag inte räcker till, att jag inte är en tillräckligt bra lyssnare men jag vill kunna hjälpa till och stötta! Jag hoppas allting löser sig för det går inte att kunna fixa saker och ting om man inte känner tillräckligt med tillit...


Gårdagen spenderades med Sandra, Nova & Nellie.. Medans grabbarna stack iväg och kolla fotboll så passade vi på att ha en tjejkväll med pizza, godis & promenad! :) Mycket trevligt!!



Idag ska jag och Nellie ta en lååååång promenad och bara tänka.


Nellie, du är mitt liv och mitt allt. Jag kommer alltid finnas vid din sida och min kärlek till dig är evig!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

eejjlin

one life, one moment! familjen ♡

RSS 2.0