Mammalivet!

Mitt liv som Mamma flyter på superbra, vi har världens underbaraste lilla tjej! ♥ Känslan av att vara Mamma är väldigt speciell och går egentligen inte att förklara riktigt men att vara en behövande person och se sin lilla tjej utvecklas för varje dag som går är fint. Det är speciellt när man tar upp henne i sin famn och känner att hon blir lugn och att tryggheten är stor. Det är UNDERBART! Jag älskar min lilla tjej mer än allt i hela världen och kommer alltid stå bakom dig, Nellie. Jag kommer skydda dig med mitt liv, genom allt! Finns inget finare är att vara förälder.


Jag älskar min lilla familj mer än allt, är så lycklig!




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

eejjlin

one life, one moment! familjen ♡

RSS 2.0