Lyckorus!

Ja snacka om, musiken ljuder mina öron en vacker dag som denna. Plockar undan och fixar lite här hemma och tittar på min ljuvliga och underbara dotter som ligger och upptäcker sina händer. HELT UNDERBART, VILKEN LYCKA! Jag är helt fylld med en massa lyckokänslor... Min underbara dotter är verkligen det bästa som någonsin hänt i mitt liv. Jag älskar Mammalivet! Tackar världens finaste sambo för den fina gåvan, utan er är jag tom.. Ingenting, NI ÄR MITT LIV.. MIN FAMILJ! ♥ För er så går jag genom eld & vatten, jag slåss för er.


Förmiddagen gick vi ner en runda på marknaden i sällskap av världens finaste vän, Malin! :) Fyndade en liten väska och så käka vi givetvis en langos.

Imorgon väntar en dag som spenderas på Väla med bästa Sandra, Nille & Nova. :) Jag och Sandra ska se om vi hittar något vi kan ha på oss till Midsommar. Håll tummarna!


Åh detta eviga underbara LYCKORUS, vi har fina personer i vår omgivning som absolut inte får glömmas bort. Kärlek till er.




9 månaders väntan fylld med oro, hopp och kärlek. Vi har fått det finaste som man någonsin kan önska sig, att se dig utvecklas och le är en stor stor lycka. Nellie Nilsson Jakobsen, du är vårt lilla hjärta! Vi älskar dig.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

eejjlin

one life, one moment! familjen ♡

RSS 2.0