<3

Veckan har sprungit iväg som vanligt, i Torsdags hoppade jag in och jobbade en dagtur vilket var hur skönt som helst :) Verkligen! Har ju inte jobbat på 6 månader så det behövdes. =) Nellie fick vara hemma och mys med far sin, hihi. Mot kvällen hade vi besök av Sara & Richard vilket var himla trevligt! :) Men Nellie blev dåligare mot kvällen, kräktes intensivt, var snuvig och allmänt slö. Efter en aning lång telefonkö på 1177 för rådgivning fick vi order om att köra in och få henne undersökt. Det gjorde vi, så natten tillbringades därinne. Hon fick vätske ersättning och så tog dem blodprov. Inget fel i kroppen, alla prover så bra ut. Tacka gud för det! Så vi fick köra hem igen med en diagnos... Någon form av "kräksjuka". Skulle ha henne under uppsikt, fortsatte hon kräka och inte fick behålla sin mat så skulle vi in igen. Men som tur var att när vi vaknade igår morse så var hon mycket piggare, men sov i stort sett hela dagen ändå! Min lilla loppa, det var så jobbigt att se henne må så dåligt. :( Men idag är hon garanterat mycket piggare och har velat ligga i sitt gym och jollrat massor. Så skönt att ha henne tillbaka igen i god form. :) Vi fick hoppa min kusins student igår men det resulterade i en massa mys istället!

Nu ska jag ta mig en kopp kaffe och njuta av denna underbara morgon! :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

eejjlin

one life, one moment! familjen ♡

RSS 2.0