29 Juni

Godkväll bloggen!
 
Har haft en lugn dag med förkylning och hosta som inte vill ge med sig. Drygt! Har tagit mig tid att rensa lite bland mina kläder.. Igen! Om en vecka sticker jag & Malin och säljer lite grejor på loppis i Helsingborg. :) Imorgon sticker vi på marknad i Åstorp en runda med Malin & Marcus sen blir det lite middag här hemma. Mycket trevligt!
 
 
Vi har nyss käkat hemmagjord kebabtallrik, riktigt gott och ikväll blir det chips & dippa till en hyrfilm, en mysig kväll med min lilla familj ♥
 
Har börjat premunera på ViFöräldrar och där var en annons om Namn nappar man kunde beställa och fick 15% i rabatt så det blev 3 st nappar till lillhjärtat, riktigt häftigt! :)
 
 
Ha en fortsatt bra fredag.
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

eejjlin

one life, one moment! familjen ♡

RSS 2.0