Sol & Bad.

Igår kom äntligen värmen tillbaka, vi fick besök av Tobbes Pappa som hjälpte oss upp med Nellies hoppegunga. Som hon gillade den ;) Roligt! Sen körde vi med Arne till Billesholm där det blev sol, bad & promenad. Underbart, så även jag har premiär badat. Haha! Lilla skruttan tog oxå ett dopp, vi lånade Leos lilla pool och fyllde den med ljummet vatten, där satt vi och hon gillade det. =D
 
 
Hemma igen gjorde vi hemmagjorda köttbullar, sås & potatis. Mumsigt! Sen tog jag tag i lite måsten, bäddade rent och städade toaletten.. Sånt som måste göras!!!
 
 
Idag blir det tvätta och dammsuga, oxå lite måsten. Men ska se om vi kan få fram Nellies lilla pool så kanske hon kan ta ett dopp idag oxå! :) Tobbe ska på fotboll ikväll så jag & Nellie får gäster, Pappa, Daniel & Sofie kommer och grillar. :) Ska bli trevligt.
 
 
Nu ska jag se om min snackeglada lilla plutt vill vila lite. Hon går på högvarv nu hör jag! ;D
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

eejjlin

one life, one moment! familjen ♡

RSS 2.0