Sjukstugan!

Hejsan på er!
 
 
Vi är fortfarande sjuka i detta hus, imorse väcker Nellie oss vid 04.30! Paniken som uppstår när hon kippar efter andan, näsan var helt igenkorkad! Stackars hjärtat. ♥  Ringde Bvc imorse och råd, sen körde jag ner till Apoteket och handlade hem grejor. Idag ska vi kurera oss och bara mysa! Är trött på detta nu, dumma virus skit.
 
Igår hade vi en mysig dag med Mamma & Gunilla. Körde till morfars grav, tände ljus och la blommor sedan vidare
till Höganäs för ett besök på Lager 157, blev lite shopping. Sen åt vi lunch på Bryggan, en jättemysig restaurang nere vid havet. Därefter körde vi hem och slängde av grejorna och sedan gick vi ner i byn och hyrde film. Sen hem och startade grillen :) Mamma sov över här!
 
Idag tog jag steget och beställde löshår som en vän ska sätta i till mig. Åh det var ju så himla längsedan jag hade långt hår så detta ska bli spännande, självklart kommer det upp bild när allt är färdigt! :)
 
Nu återgår vi till soffan...


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

eejjlin

one life, one moment! familjen ♡

RSS 2.0