... inför dopet!

Goddag på er!
 
Vi har sovit gott inatt och tog oss en sovmorgon till kl 9, då väckte loppan oss! :) Har pratat med Svärmor imorse och fått handlelistan inför dopet, behövde hennes hjälp :) Så idag ska det handlas och fixas lite. Kanske kanske avslutar vi dagen med att besöka mina danska släktingar som bor på camping i Röstånga. :)
 
Ringde BVC och fick rådfråga lite ang Nellies falska krupp, hon är fortfarande jättehes, slemmig och rälig hosta och snuvig. Men det var normalt att ha det rätt så länge efteråt så det var bara att vänta ut, hoppas hon blir av med det till dopet. Mitt lilla hjärta <3
 
 
Ska även ta och färga mitt hår inför morgondagen då det är dags att sätta i förlängningen :) Bild kommer såklart upp efteråt :) Ska bli spännande!
 

 
Min kärlek till dig är evig, du är det finaste gåvan! ♥


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

eejjlin

one life, one moment! familjen ♡

RSS 2.0