Besvikelse!

Måste få avreagera mig lite... Är djupt besviken, irriterad och arg på försäkringskassan! Upptäckte idag till min förvåning att jag bara får FP för 10 dagar när jag ansökt om en månad. Ringde i paniken dit och frågade vad som gått fel, troligen missat min ansökan!! Hur kan det gå så snett? Jag förlitar mig på dem för det är mina levnadspengar.. Jag har liksom räkningar att betala, ett barn som ska ha mat och behövligheter. Tycker det är under all kritik att "missa" någons inkomst bara så??! Besviken och arg är bara förnamnet på hur jag känner. Nu dröjer det ytterligare några dagar innan jag får resterande pengar. Det borde inte få gå till så! Hoppas detta är första och sista gången detta händer. Tur att man har sparpengar som får gå till räkningarna så länge. Skam till er på försäkringskassan... Jag känner ingen tillit till er längre!!!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

eejjlin

one life, one moment! familjen ♡

RSS 2.0