Inget blev som planerat...

Vi stack till Väla en runda med brossan och sofie men blev inte långvarit för vår del, efter en liten shoppingrunda och en fika fick vi bege oss hemåt.. Jag fick min smärt attack igen, suck!!!! Så sen 16 tiden har jag varit sängliggandes med desperata försök att bli av med den hemska smärtan.. Först nu är jag lite mer rörlig men har fortfarande lite ont när jag andas! Jävla skit att man ska behöva ha det såhär... Läkarna hittar ju inget fel på mig heller, ALLTING ser bra ur efter udersökningar och prover.. Så det är märkligt att det kan göra så ont och sen inte veta riktigt vad det är.. Aja!!


Vi får snart bastu och nattgäster, brossan och sofie kommer hit :) Mycket trevligt, blir ett varmt bad för min del när dem bastar sen soffan igen.. :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

eejjlin

one life, one moment! familjen ♡

RSS 2.0