Bygge!!

Usch ja.. Vårt hus ser verkligen ut som en byggplats, skitigt och grejor överallt! :D Men sånt man får ta när man målar och fixar, kommer bli så snyggt när allt är färdigt! :) Lääängtar...


Barnrummet är färdigmålat och vi är så nöjda med resultatet, mitt hjärta är så duktig! :) Nu har han börjat att måla i hallen, kommer oxå bli så snyggt alltså.

Blev frallefrukost hos Pappa imorse, var mycket gott :) Sen hemma igen så började jag bygga spjälsäng och skötbord, så nu är det färdigt. På fredag kommer Mamma då ska vi fixa och dona i barnrummet :D LÄNGTAR!!


Ikväll är vi bjudna till Svärföräldrarna på middag, ska bli gott! :)


Jag är världens lyckligaste på denna jord, är så galet förälskad och lycklig med min älskade Thobias och om två månader har vi vårt älskade lilla mirakel hos oss och är en liten familj. Kan man vara annat än glad? ALL KÄRLEK TILL ER MINA HJÄRTAN!




Bebis vecka 29 ♥


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

eejjlin

one life, one moment! familjen ♡

RSS 2.0