1/1-12

Vaknade upp med samma smärta som jag hade i veckan... Fick ringa till jobb och säga att jag inte kommer, vila står på mitt schema hela dagen!! Typiskt, vilken start på det nya året. Men finns inte mycket att göra åt det, man måste ju lyssna på sin kropp. Blir ett varmt bad senare!


Hade en riktigt bra och trevlig nyår med Älskling, Pappa, Daniel och Sofie! :) Vi fick till en riktigt god 3 rätters middag, toast skagen, hemmagjorde plankstek & marängswiss! MUMS säger jag bara. Sen spelade vi Monopol fram tills 12 slaget då vi gick ut och firade in det nya året.. Mysigt, sen fortsatte vi med Monopol ett tag till sen blev det hem till sängen.. :) En perfekt avslutning på det förra året. ♥ Tack allihopa!


Nu väntar ett underbart 2012, längtar! ♥


Bebis är väldigt aktiv, så mysig känsla! Då är vi inne i vecka 28, nu får tiden gärna springa iväg och bli mars månad, vi längtar efter dig!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

eejjlin

one life, one moment! familjen ♡

RSS 2.0