Vilken morgon...

Blev inget morgonkaffe idag då vår kaffekokare helt plötsligt hade bestämt sig för att lägga av... Typiskt! ;/ Så denna dagen förgyller vi med en kaffekoksjakt, haha! :D


Bebis ligger och trycker, sparkas och pressar i magen. Det känns ordentligt, hehe! Mysigt, men längtar tills det är dags börjar bli väldigt tungt att gå höggravid.. Endast 4 veckor kvar, går in i vecka 36 denna veckan!! :) Helt ofattbart att snart är vi föräldrar. Lycklig! Jag undrar om inte den lilla busen har fixerat sig nu för häromdagen försvann trycket vid revbenen och jag kan andas mycket lättare! :D Vi får väl se vad BM säger i nästa vecka.. Spännande.


Igår kom Emma och Sara hit på en kaffefika, det var mycket trevligt. Vi satt i flera timmar och pratade om allt, även Pappa kom på besök. Det var en perfekt förmiddag! :)


Nu ska jag klä på mig det sista sen kör vi!




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

eejjlin

one life, one moment! familjen ♡

RSS 2.0