Snö!!

Godmorgon, det första jag gjorde när jag vaknade var att ta en vaaarm dusch! :) Det var riktigt skönt. Upptäcker till min förvåning när jag ska göra lite frukost att det snöar ute och allting ligger vitt.. Oh my gaad! Haha.


Blev varm choklad och grov mackor :) MUMS!! Vi ska snart köra och ta Jack morgon rundan sen får vi se vad vi hittar på, tobbe ska kanske iväg och jag funderar på att köra till Familia en runda! :D


Igår körde vi till Kristin och Jonas på kaffe & fika. Så trevligt vi hade, vart ju längesen vi sågs. :)



Bebis knuffar och sparkar på i magen! Nu vill jag verkligen att tiden ska springa iväg så vi kan få ha vårt lilla mirakel hos oss. ♥


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

eejjlin

one life, one moment! familjen ♡

RSS 2.0