Perfekt födelsedag

Gårdagen blev super duper bra, började morgonen med tidig överraskingsfrukost med familjen. Alltid lika mysigt och gott, frallor och massor med pålägg! ;) Sen tog jag & älskling en skön promenad i solen och därefter körde vi till Väla och gick en runda, avslutade med en god fika med Svärmor :) Efter det körde vi hem och vilade lite sen var det dags för ett restaurang besök, älskling bjöd mig på Rackis. God mat och mysigt hade vi! ♥ Sen körde vi till vännerna i billesholm och hade lite förfest sen vidare till puben, fyfan vilken underbar kväll. Hade så jäkla roligt och vilket gäng vi är, tack allihopa för en riktigt bra kväll och en perfekt avslutning på min födelsedag! ♥


Var rätt trött imorse när jag vaknade och ska strax ta tag i saker här hemma för om någon timme får vi gäster, det blir kalas för mig och kakor! :D MUMS!!


Ha en bra dag allihopa! :)




En del av gänget..



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

eejjlin

one life, one moment! familjen ♡

RSS 2.0