Måndag!

Godmorgon, vaknar snuvig och tråkig. Blä! Men det blev lite varm oboy och tvn såhär på morgonkvisten. ;) Idag ska vi förgylla vår dag med att köra och betala det sista på vagnen, åh vad vi längtar tills vi har bebis hos oss! :) Inte många veckor kvar nu! Bilen blev tvättad igår, det var behövligt efter fredagens dyng händelse, haha! Sen körde vi hem till Daniel & Sofie på en kopp kaffe. Trevligt! :)

Åh vad deprimerande det var att få veta hur mycket pengar man ska klara sig på med gravidpenningen. Fölorar flera tusen kronor ju, men bara at ställa om sig och försöka få det att gå runt! Vi klarar detta.


Igår hade jag en spa-dag, badade med mina nya produkter som jag fick i födelsedagspresent. Doftade ljuvligt med mango. Skrubbade mig och rakade benen och efteråt smörjde jag in mig med en härlig body lotion, kände mig som en ny männsika efteråt! :D


Ha en bra dag allihopa!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

eejjlin

one life, one moment! familjen ♡

RSS 2.0