Visit på jobb!

Hejsan!

Vaknade upp och hade en tjej som ville ligga kvar och mysa lite i stora sängen, men hon somnade vid min sida och jag kunde inget annat än att bara ligga och titta på henne. Är så sjukt stolt över vår lilla flicka som är den finaste i världen. Kärleken till dig, Nellie är super duper stark! Vår fina lilla loppa. ♥



Ska strax hoppa in i en dusch sen fixa till mig lite.. Om någon timme ska jag & loppan promenera ner till jobb och hälsa på, även Josse & lilla Hugo kommer dit! :) Trevligt.


Ska gå lite tidigare och titta inom i bokhandeln, är på jakt efter akvarellpapper och lite fingerfärg för det har blivit dags för avtryck av Nellies händer och fötter, har massor med ideér! :D


Ha en bra dag allihopa!




Håller hårt i mamma innan jag somnar, underbara bebis! ♥



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

eejjlin

one life, one moment! familjen ♡

RSS 2.0