Koffeinkick!

Hejsan!

Vaknade upp imorse med en mysgo tjej, låg kvar i sängen och gav henne mat sen somnade hon gott igen! :) Jag gick upp och fixade med kaffe, det är min bästa vän nu om dagarna så man orkar med. Sover ju inte så mycket om nätterna längre! Men det gör absolut ingenting för vår dotter är det bästa som hänt oss. ♥ Jag är så otroligt lycklig med min lilla familj.


Igår var vi på BVC med loppan, vägde och mätte henne. Hon har växt på bra och hoppat upp en kurva! :) Älskade ängel. Hihi!


Idag har vi inget planerat, tar dagen som den kommer. Ska se om här är något att fixa med i huset tror jag!


Har nyss klickat hem lite reakläder från HM, men får grejorna i Maj för det var sen leverans men det gör ingenting för det var mer åt sommarklädes hållet så det passar perfekt.. Lär glömma tills dess att jag beställt men då blir det en överraskning istället! Haha..


Ha en bra dag mina vänner!!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

eejjlin

one life, one moment! familjen ♡

RSS 2.0