Knepigt väder!

Hejsan på er!


Efter lite morgonmys med vår tjej har nu frukosten landat i magen hos oss. :) Vi väntar på sotaren som ska komma på den årliga kontrollen. Sen får vi se vad vår dag har att erbjuda, inga planer och det är skönt. Känner mig helt slut i kropp och själ! ;) Hehe, tar lite tid innan man vänjer sig med lilla loppan! ♥


Vårsolen har gömt sig igen och minusgraderna har tittat fram, tråkigt! Vill ju ha vår nu så man kan gå långa härliga promenader. ;) Men får hålla ut det kommer när de kommer!


Har förresten snart tappat mina gravidkilo... redan, det känns härligt! :) När jag slutat amma så jäklar i det blir det gymkort och kämpa för att få tillbaka lite av det fasta! Haha.. Men det tar vi då!

Imorgon får vi kanske besök av bästaste Emma & Sara, det ska bli trevligt! :)


Älskar vår lilla tjej så otroligt mycket, hon är det bästa som någonsin hänt mig! All kärlek till dig, Nellie. ♥



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

eejjlin

one life, one moment! familjen ♡

RSS 2.0