4 år av ren kärlek!

För lite mer än 4 år sedan träffades jag & Thobias! :) Efter några dejter så var vi som nerkärade i varandra, underbart. Kärleken växte och vi gav allting ett försök trots några rejäla motgångar och psykiska människor så klarade vi alla test som kärleken kräver för att klara sig och vi vann! Är så otroligt tacksam för att han är den fina och underbara människa som han är, jag är totalt dödskär i honom och min kärlek växer mer och mer för varje dag som går! Ingenting i världen kan stoppa oss och jag går genom eld och vatten för dig och vår fina dotter. Ni betyder allt för mig, utan er är jag absolut ingenting. Ni är min värld! ♥


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

eejjlin

one life, one moment! familjen ♡

RSS 2.0