Lördag!

Underbara lördagsmorgon, finns fan inget bättre än att få vakna upp med mitt hjärta vid min sida! Åh vad jag älskar dig, Thobias ♥..  Frukosten är nere, blev gröt idag. Det äts alldeles för sällan i detta hem och är ju så gott! ;) Ska ta mig ner i källaren snart och ta en tur på träningscyklen, får fan bli ändring.. Än så länge är detta den onyttigaste helgen på väldigt länge, jag skäms! ;) Men får ju erkänna att skräpmat är ju rätt gott. Hehe! Tänkte ta denna förmiddag till att fixa lite i hemmet, det behövs alltid. Kanske tar jag en runda i rabatterna med, får se hur vädret blir.


Igår körde vi till Osby och hämtade Michelle på hennes skola. Det var mycket trevligt och en väldigt fin skola hon går på. Efter vår roadtrip så begav vi oss till Bjuv för god mat & gott sällskap. Avslutade kvällen med en film.. Fast Five, så skitjävlabra! :) Älskar dem filmerna. Sen körde vi hem och somnade gott! Haha :)

Ikväll får vi kanske lite gäster på middag, tänkte bjuda på Pannkaksrulle och en god sallad. MUMS! =)


Nä, nu kallar hemmets alla sysslor på mig!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

eejjlin

one life, one moment! familjen ♡

RSS 2.0