Avskedsmiddag!

Godmorgon!

Tobbes mobil agerade väckarklocka imorse, de ringde från en firma gällande vår häck som ska klippas. Så dem kommer under dagen, skitbra. Det behövs verkligen! ;) Sen kunde jag inte somna om så det var bara till att gå upp och se glad ut. Ska strax trolla fram frukost för sen har jag att göra! Ska städa, handla & fixa här hemma inför kvällen. Tjejerna kommer ikväll och jag ska bjuda på tacos, Malin ska ju flytta så vi passar på att ha en avskedsmiddag för henne! :) Min älskade vän. ♥ Så lite av gamla gänget är bjudna så tror vi kommer ha en fantastiskt rolig kväll med massa skratt och minnen.

Igår klickade jag hem lite behövliga kläder från HM, tror det kommer bli jättebra!

Men som sagt jag har massor av grejor att fixa med så bäst jag sätter fart nu!



Vänskap föralltid!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

eejjlin

one life, one moment! familjen ♡

RSS 2.0