Vilken gårdag!

Jag, Malin & Sara tog oss ut på ett annorlunda äventyr igår! Hamnade i Staffanstorp hos ett "Medium" och blev spådda. Det var en helt magiskt timme som jag satt där, fylld av lycka och en massa posiitiva grejor! Åh, är så himla glad. Detta var en av dem bästa sakerna jag gjort i mitt liv hittills! :) Ska ta vara på detta och må bra nu, det finns saker man kan ta med sig och det ska jag absolut göra. :)

Har inte sovit så mycket inatt pga min dumma och dryga förkyldning som kommit. Men ska försöka ta mig igenom jobb ikväll sen är man ju ledig i helgen! :)

Imorgonkväll kommer Pappa, Daniel & Sofie hit på middag, ska bli trevligt. :) Får se vad jag ska bjuda på, kanske färsfyllda paprikor.. Mums! ;)


Nu är det dax för frukost!


4 dagar kvar, jag längtar som en tok!!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

eejjlin

one life, one moment! familjen ♡

RSS 2.0