Underbara fredag!

Blev ledig idag från jobb, skönt för jag tog mig en välbehövlig sovmorgon! :) Vaknade kl 10, amazing! Ligger och slappar i soffan nu innan det är dags för frukost. Sen består min dag av städning och fix här hemma. Ikväll får vi gäster. Ska bjudas på god mat! :)

Får se om jag sticker en runda till Billesholm imorgon, kollar in loppisen och tar en fika med Sandra! :)

Blev även ledig på måndag, så helt plötsligt har jag långledig, aldrig fel. Särskilt när man kämpar med en dryg förkylning! ;/ På måndag kväll blir det middag hos Pappa för mina danska släktingar kommer på middag, mysigt! Inte ofta man träffar dem ju, bor väldigt långt ifrån varandra. :( Men ska ta vara på måndagskvällen. :)


3 dagar kvar ♥








Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

eejjlin

one life, one moment! familjen ♡

RSS 2.0