Torsdag

Ska strax iväg och jobba mitt sista pass för denna veckan, sen är jag långledig. :) Härligt! Var uppe tidigt och tog en dusch, nu sitter jag och spretar med fingrarna för jag har nyss målat naglarna.. Haha! Möte på jobb idag, men det ska vi nog klara av. :) I eftermiddag eller imorgon måste jag verkligen färga mitt hår, växer som ogräs ju och utväxten är inte fin.. På lördag är det höganäs marknad som gäller, ska bli skoj. Hoppas på fint väder bara!


Vi hade en mysig förmiddag igår med Mamma, blev även en god fika hos brossan på deras jobb :) Sen begav vi oss till Ängelholm för störhandling. Så nu har vi mat hemma igen ;) Tjoho!

Jag köpte mig ett par riktiga promenad skor igår som man kan ha alltid, dags att börja tänka på min rygg och att jag inte blir mindre direkt framöver ju.. ;) Är hel nöjd med mitt köp, ett par adidas blev det för endas 399 kr på erbjudande. Slänger in en bild imorgon el i eftermiddag.


Ha en bra torsdag allihopa.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

eejjlin

one life, one moment! familjen ♡

RSS 2.0