Söndagsmorgon..

Godmorgon, slog upp mina ögon vid 7 tiden. Herregud! Klockan ställde om sig själv så slapp tänka på det, gick upp för jag kunde inte somna om.. Kokat kaffe & fixat frukost, även startat en maskin tvätt! :) Har även tänt lite ljus för att får upp lite höstkänsla! ;)

Gårdagen blev jättebra, bilen är lagad och går som en klocka :) Skönt! Vid 14 tiden körde vi till Billesholm, Älskling skulle kolla fotboll med svärfar. Jag, Sara & Maria tog på promenad skorna och begav oss ut på en runda. Det var perfekt väder att promenera i! :) Sedan på kvällen blev det pizzamys och bus med Leo. Strax därefter körde vi hem, var väldigt trötta OCH speciellt min rygg/fogar... Dem tål inte så mycket nuförtiden! Men det är värt all smärta för vi får vår lilla bebis. :)


Nä, denna dagen får vi se vad som händer.. Kanske ska jag köra ut på Familia en runda och hitta en anständig topp att ha på mig imorgon när jag & sara ska bege oss till Malmö för att kolla på Rihanna! ;D


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

eejjlin

one life, one moment! familjen ♡

RSS 2.0