Höstväder!

Ja, idag blåser det friska höstvindar. Dock inget regn! ;) Började min morgon med lite sovmorgon, det var skönt. Sen bakade jag scones till frukost, med citronsmak. Mycket friskt & gott! :) Idag är jag ledig så det blir lugnt på förmiddagen, skönt! I eftermiddag ska vi till Sandra, Nille & Nova på lite fika, alltid trevligt. Och svärföräldrarna bjuder på middag ikväll. :) Mumsigt! Får se om jag börjar på något hemma projekt snart, kan ju inte sitta här hela dagen... Ha en bra dag mina vänner!


Åh vad jag längtar tills november, då ska jag & hjärtat till Ullared! :D




Frukostscones med citronsmak! :)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

eejjlin

one life, one moment! familjen ♡

RSS 2.0