Känslomässigtvrak...

Javisst, det här med graviditet, hormoner och motgångar är väldigt svåra att hantera.. Blir ett känslomässigtvrak för ingenting och målar fan på väggen långt i förväg! Men vafan, det är inte lätt? Bara att försöka ta det lugnt, ska försöka lära mig det men tror inte det går så bra med tanke på att jag inte kan styra mina reaktioner riktigt!! Men folk får faktiskt ha lite förståelse för hur man bemöter en gravid kvinna, jag kan inte garantera att jag klarar av att vara trevlig.. Men sen får jag ångest efteråt för hur jag svarade men bara ibland, det beror på situationen såklart. Men man har sina ups and downs, thats life! :) 

Hade en jättebra dag på jobb, sen blev det banken efteråt och det gick jättebra! Känns skönt.. Pappa kommer snart med en gooo kaka sen blir det mys med mitt hjärta resten av kvällen. Nu är det ledig helg som gäller och jag ska slappa jääärnet, det förtjänar jag! :)




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

eejjlin

one life, one moment! familjen ♡

RSS 2.0