Soliga onsdag!

Godkväll!


Kaffebesöket hos Sammy var helt underbart, alltid lika roligt & behövande att träffas, synd att det blir så sällan. Får bli ändring på det! ♥

Efter det så körde jag och överraskade Mamma, tog en kopp kaffe & snackade lite. Därefter inom Familia och köpte mig en efterlängtad milkshake ;) I eftermiddag har jag och tobbe solat lite och fixat i trädgården, lagom trötta nu. Ska ge mig på att göra lite kvällsmat nu sen kanske kanske vi tar oss en härlig promenad!


Imorgon är det jobb 8-15, och 13-15 är det vår årliga brandutbildning. :) Efter jobbet ska jag vara barnvakt till söta lilla Leo, får se om vi åker en runda till Hembygdsparken eller vad vi hittar på. :) På kvällen blir det Tacos med Tobbe & Robin :) Låter som en fartfylld torsdag va? ;)


Ha en fortsatt trevlig kväll!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

eejjlin

one life, one moment! familjen ♡

RSS 2.0