Poolbygge!

Godmorgon!

Igår började vi gräva till vår pool, kommer bli så najs! :) Stack en runda till Åstorpsdata efter hjärtat slutat jobba, dem var våra räddare i nöden, råkade bränna vår sista laddare till datan.. Ops! Men som tur var så hade dem en hemma, hahaha. Drack en kopp kaffe och fikade, mums! Sen blev det hem, jag renade lite bland mina väskor.. Puh, har ju hur mkt som helst. Blää! I helgen ska jag ge mig på mina skor.. Skönt när man fått rensat ut lite.


Dagens förmiddag blir lugn, blir jobb ikväll! Svensson ska sova här inatt, :)


Hoppas vårt kära HIF tar hem vinsten mot maff ikväll, hade ju varit underbart! ;)

På fredag laddar vi för vår årliga personalfest som ska hållas här hemma hos oss med grillning och lekar, så jäkligt mkt fram emot detta!! :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

eejjlin

one life, one moment! familjen ♡

RSS 2.0