Idioti!

Sista gången jag satt min fot på Folktandvården i Åstorp, bara luras på en massa pengar! Så jävla dålig stil, är inte nöjd efter dagens besök.. Så nu ska jag leta vidare och byta tandläkare, det är en sak som är säker!! Idioter.


Annars har min dag varit bra, blev en dunder och brak storhandling. Nu är här mat så det räcker och blir över, kom billigt undan oxå. Tack Willys! :)


Har precis ätit en väldigt enkel men jäkligt god kvälls mat, älskling är ute och gräver till poolen medans jag tvättar och fixar lite :)


Imorgon blir det lunch med bästa Sara innan jobb! ♥



Älskar min underbara och absolut bästa Thobias, du betyder allt!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

eejjlin

one life, one moment! familjen ♡

RSS 2.0