Helsingborg!

Morgonen började med kaffe & gratis NST! Inte helt fel ;) Sedan körde jag in till Helsingborg, Sara bjöd på frukost. Mycket mysigt. Efter det gick vi ut på en härlig promenad, hade ju helt fel jacka på mig.. Inget bra med vinterjacka i detta väder!!! Vi avslutade vår förmiddag med en lunch ;) Har haft en superbra dag! Tack underbara, Sara ♥

Körde till Bjuv och hämtade upp älsklingen, inom Findus affären och köpte lite grejor, billigt ;) Nu är vi hemma igen och ska byta om, blir en powerwalk för min del! :) Kan inget annat än älska detta väder!


Ha en fortsatt bra dag, vänner!





Sara & Jag förra sommaren!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

eejjlin

one life, one moment! familjen ♡

RSS 2.0