Fullbokad!

Yes, är fullbokad idag med grejor! :) Ibland önskar man att man kunde klona sig. Haha! Gick av mitt nattpass 8.30 imorse, sedan blev det kaffe med älskling. Därefter åkte dammsugaren fram & slängde in en tvätt, ska fortsätta med lite städning innan det är dax att möta upp Pappa & Daniel för en promenad! :) Sedan kör jag till Ängelholm, ska besöka Ö&B en runda.. Därefter blir det middag på en mysig restaurang & bio :).. Vi ska kolla på Odjuret! Har läst lite om den och den verkar intressant. Så som sagt, jag är fullbokad idag! Jag vet en som kommer däcka ikväll... Haha!



Denna filmen ska vi se ikväll!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

eejjlin

one life, one moment! familjen ♡

RSS 2.0