<3

Ännu en dag med tusenmiljoner tankar.. Men det går inte att kontrollera, man behöver ju tänka! Tycker det är positivt & bra, för jag vägrar stänga in mig.. Det behöver komma ut av en eller två anledningar. Visst?

Nu ser vi framåt med en massa positiv energi & ny kraft, man kan inte hänga upp sig på saker & stanna kvar.. Det fungerar inte i längden, tro mig! Men det kommer alltid finns kvar i ens undermedvetna och det är okej att skänka en tanke åt det ibland. Att aldrig glömma det, för det går inte!

Jag har alltid sagt att det som inte dödar, det gör en starkare! Så är det denna gången oxå.. Varje motgång man klarar av stärker en så otroligt mycket! Och jag är den sista människan i hela världen som någonsin skulle ge upp, det finns inte i min värld.

Men hade aldrig klarat det utan mina nära & kära för ni är fanimig det bästa som finns. Aldrig utan er! ♥


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

eejjlin

one life, one moment! familjen ♡

RSS 2.0