Skit dag!!!

Morgonen började inte så väldigt bra, efter ett stopp på Preem och vidare till jobb startar inte biljävlen. Tack för den! Världens bästa Pappa fick komma och rädda mig, startkablar och hela skitet så fick vi igång den.. Men nu är det körstopp tills vi köpt nytt batteri, så denna fina eftermiddag får jag spendera hemma.. Får väl se det lite positivt att jag sparar pengar & får saker gjorda här hemma istället!! ;)


Precis haft mina kusiner på besök, My & Ida. :) Mycket trevlig, Mysan klarade ju sitt körkort igår! Ännu ett stort grattis. :)


Nä, nu ska jag ringa Svärmor sen greja lite till här hemma!


IDAG FYLLER VÄRLDENS BÄSTA MALIN ÅR, GRATTIS PÅ DIN DAG GUMMAN ♥


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

eejjlin

one life, one moment! familjen ♡

RSS 2.0