Premiärdopp!

Igår tog jag årets första dopp :) Kan ju säga att det var riktigt härligt!
På kvällen blev det grillat tillsammans med Daniel, Sofie, Maria, Robin & Leo! En mycket trevlig kväll. =)

Vaknade upp som världens tröttaste, förstår inte det. Hur trött får en människa vara? Haha. Dricker mitt morgonkaffe nu och ska strax packa nattväskan och fixa lite.
Väldigt tråkigt väder idag, solen kunde ju tittat fram lite tycker jag ;)

Imorgon blir det ett besök hos Maria Dahlgren & Leo, lite skitsnack sen ska jag & tobbe passa Leo ett tag på eftermiddagen. Ska bli mysigt, får se vad vi hittar på. Kanske hembygdsparken och titta på djuren? ;)


Ha en fortsatt trevlig dag allihopa!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

eejjlin

one life, one moment! familjen ♡

RSS 2.0